Moln

Bekräftelse och biljett

  1. Home
  2. Bra att veta
  3. Innan avresa
  4. Bekräftelse och biljett

Bekräftelse och biljett

När du gör en bokning hos oss erhåller du ett bokningsnummer och ett lösenord som en bekräftelse på att bokningen är genomförd. Du erhåller även en bokningsbekräftelse via e-post. Läs noga igenom bekräftelsen och kontrollera att samtliga uppgifter stämmer. Om uppgifterna mot förmodan inte överensstämmer med dina önskemål ber vi dig kontakta oss omgående.

Dina flygbiljetter och hotellvouchers får du cirka två veckor före utresan. Vi ber dig vänligen kontrollera även dessa och återkomma om något är oklart. Var noga med dina resedokument, de är viktiga handlingar. Din biljett ska medtagas till flygplatsen både på utresa och hemresa. Hotellvouchern visas upp vid incheckning på hotellet. Följ anvisningarna på eventuella ytterligare vouchers för ex. transfer (ej Airtours chartertransfer).

Tänk på att det endast är det som framgår på din biljett som garanteras. Har du önskemål vidarebefordrar vi gärna dem till flygbolaget/hotellet men vi kan ej garantera att de uppfylls. Har du i överenskommelse med oss blivit garanterad något utöver det som ingår i resans pris ska detta framgå på biljetten (gäller ej rullstolsassistans på flygplatsen).

Har du allergier eller behöver du specialkost? Kontakta oss så ska vi se vad vi kan göra. Blir du garanterad en specifik lösning ska detta framgå på biljetten.