7,1

  • Endast vuxna 18+
  • Bekväma rum för avkoppling
  • Njut vid poolen med en cocktail

Bra vuxenhotell med trevlig och välkomnande atmosfär

På Palm Beach kommer du känna dig som hemma direkt när du har checkat-in på hotellet. Atmosfären är trevlig välkomnande och andas den där semesterkänslan som vi alla känner igen. Här är en vuxenpublik välkommen då hotellet har en åldersgräns på 18 år.

Strand & pool

Hotellets centrala punkt är poolen och poolområdet, där kan du njuta av den grekiska solen på en solstol, ta en simtur eller en god läskande drink i den tropiska poolbaren. Om du är mer av en strandperson behöver du inte gå långt, du är där på nolltid, närmare bestämt 80 meter ifrån hotellet.

På kvällen anordnar de ofta något trevligt som en grekisk afton med levande musik eller en tropisk kväll med läckra cocktails.

Omgivningarna

I Kos stad finns ett stort utbud av restauranger, barer och kaféer. Här äter du traditionellt grekiskt men även internationellt som mexikanskt och sushi. Nöjeslivet är mer sofistikerat än förr om åren och du dricker drinkar på trevliga loungebarer med skön musik. För de yngre finns bargatan, Nafklirou med många barer och klubbar.

Boendealternativ

Dubbelrum för eget bruk bottenplan terrass
för 1 person
  • yta cirka 24m²
  • 1 dubbelsäng eller 2 enkelsängar
  • rum för icke-rökare
  • terrass med utemöbler: stolar, solstolar (2), bord
  • vattenkokare
  • kyl (liten) (gratis)
  • tv (plattskärm, regionala kanaler, hollänska kanal(er), tyskspråkiga kanal(er))
  • luftkonditionering (individuellt styrd: hela dagen)
  • badrum med: dusch, toalett, hårfön
  • wake-up call
Dubbelrum superior balkong (First or Second floor room)
för 2 personer
  • yta cirka 24m²
  • 1 dubbelsäng eller 2 enkelsängar
  • rum för icke-rökare
  • balkong med utemöbler: stolar, bord
  • vattenkokare
  • kyl (liten) (gratis)
  • tv (plattskärm, regionala kanaler, hollänska kanal(er), tyskspråkiga kanal(er))
  • luftkonditionering (individuellt styrd: hela dagen)
  • badrum med: bad eller dusch, toalett, hårfön
  • wake-up call
Dubbelrum superior terrass (Ground Floor)
för 2 personer
  • yta cirka 24m²
  • 1 dubbelsäng eller 2 enkelsängar
  • rum för icke-rökare
  • terrass med utemöbler: stolar, solstolar (2), bord
  • vattenkokare
  • kyl (liten) (gratis)
  • tv (plattskärm, regionala kanaler, hollänska kanal(er), tyskspråkiga kanal(er))
  • luftkonditionering (individuellt styrd: hela dagen)
  • badrum med: dusch, toalett, hårfön
  • wake-up call

 

På hotellet

Bra att veta
  • Officiell klassificering: 3 stjärnor
  • antal rum: 100
  • byggnader: 4
  • reception (öppen dygnet runt)
  • värdeskåp (vid receptionen)
  • gemensamt tv-område
  • parkeringsplats (vid tillgänglighet)
  • wi-fi internet i allmänna utrymmen (kostnadsfritt), på rummet (kostnadsfritt), i receptionen (kostnadsfritt)
  • climate resilience tax
  • sängkläder ingår bytas 2 gånger i veckan
  • handdukar ingår bytas 3 gånger i veckan
  • städning i rum 6 gånger i veckan
  • husdjur tillåtna (endast små djur/hundar)
  • wi-fi i allmänna utrymmen: (gratis)
  • handduksservice: (gratis)
  • trådlöst internet i receptionen: (gratis)
  • luftkonditionering: (inkluderat i priset)
  • wi-fi på rummet: (gratis)
Restauranger och barer
  • restauranger: restaurang
  • barer: pool/snackbar
För barn
  • underhållning, underhållning för vuxna 3 gånger per vecka på kvällen kostnadsfritt
Obligatoriska kostnader
  • climate resilience tax: cirka 3,00 euro per enhet per natt betalas kontant eller med kreditkort (betalas lokalt, obligatorisk)
Valbara tillägg
  • värdeskåp i receptionen: cirka 13,00 euro per vecka/veckor (betalas lokalt)
  • deposition för handduksservice: cirka 5,00 euro per styck (betalas lokalt)
Pooler
  • utomhuspool(sötvatten, utemöbler (kostnadsfritt): parasoll, solstolar)
Sport och underhållning
  • underhållning, underhållning för vuxna 3 gånger per vecka på kvällen kostnadsfritt

Måltider

Halvpension
7.1
Utifrån 135 betyg

100 % genuina gästupplevelser

Riktlinjer för gästbedömningar

För att hålla omdömen så relevanta som möjligt arkiverar vi omdömen som är äldre än 36 månader.  

Endast gäster som bokat genom Airtours eller Sunweb och har bott på boendet i fråga kan skriva en recension. Vi bjuder in gäster att skriva en recension via e-post efter att de återvänt från sin resa. Det är möjligt att lämna en recension anonymt, dock har Airtours tillgång till bokningsnummer och uppgifter. 

Vi publicerar alla kommentarer i sin helhet oavsett om de är positiva eller negativa, så länge de följer våra riktlinjer.

Riktlinjer för recensioner.  

Dessa riktlinjer finns till för innehållet ska hålla en respektfull ton, fritt från svordomar och kränkningar. Detta gäller självklart oavsett recensionens övriga innehåll. Recensioner som innehåller svordomar eller uppenbara osanningar kommer inte att publiceras.

För att hålla innehållet relevant bör kommentarer relatera till boendet. Var gärna detaljerad då detta hjälper andra att fatta informerade beslut. Vänligen undvik från att inkludera politiska, etiska eller religiösa åsikter. Innehålls som ämnar att marknadsföra kommer att plockas bort.

Allt innehåll bör vara genuint och unika gästupplevelser. Din recension är värdefull för oss, när de är individuella och opartiska.  

Respektera andras integritet. Airtours döljer alla identifierbara uppgifter.

Åsikter som uttrycks tillhör Airtours eller Sunwebs gäster. Aitours står inte för eller tar ansvar för de åsikter som uttrycks i recensioner eller svar.


7.9
Review title
7.9
Review title

Gästbetyg

Gästbetyg

7,1
Utifrån 135 betyg

100 % genuina gästupplevelser

Riktlinjer för gästbedömningar

För att hålla omdömen så relevanta som möjligt arkiverar vi omdömen som är äldre än 36 månader.  

Endast gäster som bokat genom Sunweb Group och har bott på boendet i fråga kan skriva en recension. Vi bjuder in gäster att skriva en recension via e-post efter att de återvänt från sin resa. Det är möjligt att lämna en recension anonymt, dock har Sunweb Group tillgång till bokningsnummer och uppgifter. 

Vi publicerar alla kommentarer i sin helhet oavsett om de är positiva eller negativa, så länge de följer våra riktlinjer.

Riktlinjer för recensioner.  

Dessa riktlinjer finns till för innehållet ska hålla en respektfull ton, fritt från svordomar och kränkningar. Detta gäller självklart oavsett recensionens övriga innehåll. Recensioner som innehåller svordomar eller uppenbara osanningar kommer inte att publiceras.

För att hålla innehållet relevant bör kommentarer relatera till boendet. Var gärna detaljerad då detta hjälper andra att fatta informerade beslut. Vänligen undvik från att inkludera politiska, etiska eller religiösa åsikter. Innehålls som ämnar att marknadsföra kommer att plockas bort.

Allt innehåll bör vara genuint och unika gästupplevelser. Din recension är värdefull för oss, när de är individuella och opartiska.  

Respektera andras integritet. Sunweb Group döljer alla identifierbara uppgifter.

Åsikter som uttrycks tillhör Sunweb Groups gäster. Sunweb Group står inte för eller tar ansvar för de åsikter som uttrycks i recensioner eller svar.


mest bokad av Med partner
4,8
Barnvänlighet
6,9
Städning
7,1
Prisvärt
6,8
Faciliteter
6,7
Boendet i allmänhet
6,9
Rum / lägenhet
7,8
Läge
7,6
Service / gästfrihet

Gästbetyg

Typ av resa
Visa endast gästbetyg på svenska

100 % genuina gästupplevelser

Riktlinjer för gästbedömningar

För att hålla omdömen så relevanta som möjligt arkiverar vi omdömen som är äldre än 36 månader.  

Endast gäster som bokat genom Airtours eller Sunweb och har bott på boendet i fråga kan skriva en recension. Vi bjuder in gäster att skriva en recension via e-post efter att de återvänt från sin resa. Det är möjligt att lämna en recension anonymt, dock har Aitrours tillgång till bokningsnummer och uppgifter. 

Vi publicerar alla kommentarer i sin helhet oavsett om de är positiva eller negativa, så länge de följer våra riktlinjer.

Riktlinjer för recensioner.  

Dessa riktlinjer finns till för innehållet ska hålla en respektfull ton, fritt från svordomar och kränkningar. Detta gäller självklart oavsett recensionens övriga innehåll. Recensioner som innehåller svordomar eller uppenbara osanningar kommer inte att publiceras.

För att hålla innehållet relevant bör kommentarer relatera till boendet. Var gärna detaljerad då detta hjälper andra att fatta informerade beslut. Vänligen undvik från att inkludera politiska, etiska eller religiösa åsikter. Innehålls som ämnar att marknadsföra kommer att plockas bort.

Allt innehåll bör vara genuint och unika gästupplevelser. Din recension är värdefull för oss, när de är individuella och opartiska.  

Respektera andras integritet. Airtours döljer alla identifierbara uppgifter.

Åsikter som uttrycks tillhör Airours eller Sunwebs gäster. Airtours står inte för eller tar ansvar för de åsikter som uttrycks i recensioner eller svar.


Resmålet

Kos

Upptäck Kos

Praktisk information

I området
Avstånd till stranden psalidi är ca 80 m: lambi beach är ca 1,5 km (kiselstenstrand, solstolar (mot betalning) , parasoll (mot betalning) )
Avstånd till centrum: ca 1,8 km, kos town är ca 1,2 km
Avstånd till flygplats ca 30 km
Avstånd till busshållplats ca 100 m
Närmaste butiker ca 150 m
Närmaste kiosk ca 200 m
Närmaste restaurang ca 150 m
Observera
Detta hotell är endast tillgängligt för personer över 18 år.
Flygresan
Flygresan

Du kommer att flyga till Kos. Denna flygning tar ca 3 timmar och 15 minuter. Vid ankomst till flygplatsen möts du av Airtours reseledare eller lokala representant.

Transfer

Det är möjligt att boka transfer i bokningsstegen.

Transfertiderna är som följer:

Kardamena - ca 20 minuter

Kefalos - ca 20 minuter

Mastichari - ca 20 minuter

Marmari - ca 30 minuter

Tigaki - ca 30 minuter (med en kombinerad buss cirka 60 minuter)

Kos stad,Lambi och Psalidi - ca 45 minuter (med en kombinerad buss ca 90 minuter)

Privat transfer

Det är möjligt att boka en privat transfer mot en extra kostnad. Du kan ange detta under bokningsprocessen i steg 2. På flygplatsen kan du anmäla dig till vår reseledare med din voucher och de kommer att hänvisa dig till din taxi. För transfer tillbaka till flygplatsen kommer vår reseledare att informera dig i god tid om upphämtningstiden på ditt boende.

Information om Grekland

Huvudstad:
Huvudstad är Aten.

Tidsskillnad:
Grekland är 1 timme före Sverige.

Språk:
Det officiella språket är grekiska. Men du klarar dig på engelska (och delvis på tyska).

Valuta:
Den officiella valutan är euro.

Dricks:
Det är normalt att ge 10 % av totalbeloppet i dricks på barer och restauranger i Grekland.

Elektricitet:
220 Volt.

Vatten:
Det rekommenderas att inte dricka vattnet från kranen.

Mat:
Typiska grekiska maträtter är bland annat Souvlaki, Tzatziki och Mousaka.

Mobiltelefon:
En svensk mobil fungerar normalt sett även i Grekland. Kontrollera det för säkerhetsskull med din mobiloperatör och var försiktigt med internetavgifter.

Resedokument:
När du åker till Grekland måste du ha ett giltigt pass.

Hyra scooter:
Att hyra scooter i Grekland är ett bra sätt att komma runt på och det krävs att du har körkort. Att hyra scooter är på eget ansvar, och kom ihåg hjälm.

OBS:

Turistskatt utkrävs i Grekland. Skatten är baserad på hotellets officiella klassificering och vistelsens längd. Observera att Airtours klassificering kan skilja sig från hotellets officiella.

Skatten betalas direkt till boendet vid ankomsten. Följande priser gäller per inkvartering/natt:

Hotell / lägenheter klass 1 - 2: 0,50 €

Hotell / lägenheter klass 3: 1,5 €

Hotell / lägenheter klass 4: 3 €

Hotell / lägenheter klass 5: 4 €

Se mer om Grekland

Antal rum och fördelning

Välj antal rum och fördela personer i rummen. Om du reser med barn eller bebis, vänligen ange födelsedatum för att kunna se tillgänglighet och priser.
Välj avreseort
Välj rumstyp

Fel

Ett problem har uppstått

Vi ber om ursäkt...

Det verkar som att det uppstod ett tekniskt problem. Vi ber om ditt tålamod medan vi löser problemet. Under tiden kan du lägga till boendet i dina favoriter och återkomma lite senare!

Val av olika flygplatser

Du har valt ett flyg som avgår från {DEPARTURE_AIRPORT} och återvänder till {ARRIVAL_AIRPORT}.