8,8
Utmärkt

  • Mycket smakfull inredning
  • Fin pool
  • I centrum av Stalis

Modernt hotell med bra läge

Aggello Boutique Hotel erbjuder en trendig och modern atmosfär i Stalis, Kreta. Beläget nära stranden och stadens centrum är det den perfekta platsen att både utforska och koppla av.

Strand & pool

Hotellet ligger nära sandstranden, vilket gör det enkelt att ta en kort promenad och slå dig ned på stranden. Om du föredrar poolen finns ett avkopplande poolområde med solstolar där du kan njuta av solen och koppla av.

Mat & dryck

Hotellet erbjuder en omfattande frukost varje morgon med ett brett utbud av bröd, müsli och ägg. På Kostas Golden Beach Restaurant kan du avnjuta både internationella och traditionella grekiska rätter, inklusive souvlaki, moussaka och färska sallader. Efter en smakrik måltid kan du besöka den mysiga baren där bartendern skapar läckra drinkar.

Omgivningarna

Aggello Boutique Hotel har ett utmärkt läge mitt i centrum av Stalis, vilket ger dig enkel tillgång till olika restauranger och butiker. Det är en plats där du kan njuta av både strandlivet och den lokala atmosfären. Hotellet är en bekväm bas för din semester på Kreta, oavsett om du föredrar stranden eller att utforska det omgivande området.

Boendealternativ

Dubbelrum superior A
för 2 personer
  • 1 dubbelsäng eller 2 enkelsängar
  • rum för icke-rökare
  • balkong eller terrass med utemöbler: stolar, bord
  • vattenkokare (kan hyras)
  • minibar
  • tv (plattskärm, satellittv, hollänska kanal(er), tyskspråkiga kanal(er), franskspråkiga kanal(er))
  • luftkonditionering (individuellt styrd)
  • badrum med: dusch, handfat, toalett, hårfön, sminkspegel
Dubbelrum superior B
för 2 till 3 personer
  • 1 enkel bäddsoffa
  • 1 dubbelsäng eller 2 enkelsängar
  • rum för icke-rökare
  • balkong eller terrass med utemöbler: stolar, bord
  • vattenkokare (kan hyras)
  • minibar
  • tv (plattskärm, satellittv, hollänska kanal(er), tyskspråkiga kanal(er), franskspråkiga kanal(er))
  • luftkonditionering (mot betalning; individuellt styrd)
  • badrum med: dusch, handfat, toalett, hårfön, sminkspegel
Svit duplex
för 2 till 4 personer
  • yta cirka 40-45m²
  • antal bäddar: 4
  • rum för icke-rökare
  • terrass med utemöbler
  • kyl (liten)
  • tv (plattskärm, satellittv, hollänska kanal(er), tyskspråkiga kanal(er), franskspråkiga kanal(er))
  • luftkonditionering (; individuellt styrd)
  • vardagsrum: 2 sovplatser (2 enkla bäddsoffor)
  • sovrum: 1 sovrum
  • första sovrumet: 2 sovplatser (1 dubbelsäng)
  • badrum: 1 badrum
  • badrum 1: dusch, handfat, toalett, hårfön

 

På hotellet

Bra att veta
  • Officiell klassificering: 3 stjärnor
  • antal rum: 44
  • klassificering: komfort
  • modernt utrustat
  • reception (öppen dygnet runt)
  • hiss
  • värdeskåp (på rummet)
  • lobby
  • frukostrum
  • gemensamt tv-område
  • boendet är ej anpassat för funktionsvarie
  • wi-fi internet i allmänna utrymmen (mot betalning)
  • sängkläder ingår bytas 2 gånger i veckan
  • handdukar ingår bytas 3 gånger i veckan
  • städning i rum 6 gånger i veckan
  • luftkonditionering: (inkluderat i priset)
  • värdeskåp på rummet: (inkluderat i priset)
  • wi-fi i allmänna utrymmen: (inkluderat i priset)
  • wi-fi på rummet: (inkluderat i priset)
Restauranger och barer
  • restauranger: grekisk restaurang
  • barer: bar, pool/snackbar
För barn
  • spjälsäng
  • barnstol
  • lekpark
Obligatoriska kostnader
  • climate resilience tax: cirka 3,00 euro per enhet per natt (betalas lokalt, obligatorisk)
Pooler
  • utomhuspool(sötvatten)

Måltider

Frukost
Halvpension
8.8
Utmärkt
Utifrån 179 betyg

100 % genuina gästupplevelser

Riktlinjer för gästbedömningar

För att hålla omdömen så relevanta som möjligt arkiverar vi omdömen som är äldre än 36 månader.  

Endast gäster som bokat genom Airtours eller Sunweb och har bott på boendet i fråga kan skriva en recension. Vi bjuder in gäster att skriva en recension via e-post efter att de återvänt från sin resa. Det är möjligt att lämna en recension anonymt, dock har Airtours tillgång till bokningsnummer och uppgifter. 

Vi publicerar alla kommentarer i sin helhet oavsett om de är positiva eller negativa, så länge de följer våra riktlinjer.

Riktlinjer för recensioner.  

Dessa riktlinjer finns till för innehållet ska hålla en respektfull ton, fritt från svordomar och kränkningar. Detta gäller självklart oavsett recensionens övriga innehåll. Recensioner som innehåller svordomar eller uppenbara osanningar kommer inte att publiceras.

För att hålla innehållet relevant bör kommentarer relatera till boendet. Var gärna detaljerad då detta hjälper andra att fatta informerade beslut. Vänligen undvik från att inkludera politiska, etiska eller religiösa åsikter. Innehålls som ämnar att marknadsföra kommer att plockas bort.

Allt innehåll bör vara genuint och unika gästupplevelser. Din recension är värdefull för oss, när de är individuella och opartiska.  

Respektera andras integritet. Airtours döljer alla identifierbara uppgifter.

Åsikter som uttrycks tillhör Airtours eller Sunwebs gäster. Aitours står inte för eller tar ansvar för de åsikter som uttrycks i recensioner eller svar.


7.9
Review title
7.9
Review title

Gästbetyg

Gästbetyg

8,8
Utmärkt Utifrån 179 betyg

100 % genuina gästupplevelser

Riktlinjer för gästbedömningar

För att hålla omdömen så relevanta som möjligt arkiverar vi omdömen som är äldre än 36 månader.  

Endast gäster som bokat genom Sunweb Group och har bott på boendet i fråga kan skriva en recension. Vi bjuder in gäster att skriva en recension via e-post efter att de återvänt från sin resa. Det är möjligt att lämna en recension anonymt, dock har Sunweb Group tillgång till bokningsnummer och uppgifter. 

Vi publicerar alla kommentarer i sin helhet oavsett om de är positiva eller negativa, så länge de följer våra riktlinjer.

Riktlinjer för recensioner.  

Dessa riktlinjer finns till för innehållet ska hålla en respektfull ton, fritt från svordomar och kränkningar. Detta gäller självklart oavsett recensionens övriga innehåll. Recensioner som innehåller svordomar eller uppenbara osanningar kommer inte att publiceras.

För att hålla innehållet relevant bör kommentarer relatera till boendet. Var gärna detaljerad då detta hjälper andra att fatta informerade beslut. Vänligen undvik från att inkludera politiska, etiska eller religiösa åsikter. Innehålls som ämnar att marknadsföra kommer att plockas bort.

Allt innehåll bör vara genuint och unika gästupplevelser. Din recension är värdefull för oss, när de är individuella och opartiska.  

Respektera andras integritet. Sunweb Group döljer alla identifierbara uppgifter.

Åsikter som uttrycks tillhör Sunweb Groups gäster. Sunweb Group står inte för eller tar ansvar för de åsikter som uttrycks i recensioner eller svar.


mest bokad av Med partner
Utmärkt
Mycket bra
Medel
Dåligt
Mycket dåligt
7,7
Barnvänlighet
8,8
Städning
8,4
Prisvärt
8,7
Faciliteter
8,9
Boendet i allmänhet
8,8
Rum / lägenhet
8,9
Läge
8,7
Service / gästfrihet

Gästbetyg

Typ av resa
Visa endast gästbetyg på svenska

100 % genuina gästupplevelser

Riktlinjer för gästbedömningar

För att hålla omdömen så relevanta som möjligt arkiverar vi omdömen som är äldre än 36 månader.  

Endast gäster som bokat genom Airtours eller Sunweb och har bott på boendet i fråga kan skriva en recension. Vi bjuder in gäster att skriva en recension via e-post efter att de återvänt från sin resa. Det är möjligt att lämna en recension anonymt, dock har Aitrours tillgång till bokningsnummer och uppgifter. 

Vi publicerar alla kommentarer i sin helhet oavsett om de är positiva eller negativa, så länge de följer våra riktlinjer.

Riktlinjer för recensioner.  

Dessa riktlinjer finns till för innehållet ska hålla en respektfull ton, fritt från svordomar och kränkningar. Detta gäller självklart oavsett recensionens övriga innehåll. Recensioner som innehåller svordomar eller uppenbara osanningar kommer inte att publiceras.

För att hålla innehållet relevant bör kommentarer relatera till boendet. Var gärna detaljerad då detta hjälper andra att fatta informerade beslut. Vänligen undvik från att inkludera politiska, etiska eller religiösa åsikter. Innehålls som ämnar att marknadsföra kommer att plockas bort.

Allt innehåll bör vara genuint och unika gästupplevelser. Din recension är värdefull för oss, när de är individuella och opartiska.  

Respektera andras integritet. Airtours döljer alla identifierbara uppgifter.

Åsikter som uttrycks tillhör Airours eller Sunwebs gäster. Airtours står inte för eller tar ansvar för de åsikter som uttrycks i recensioner eller svar.


Resmålet

Kreta

Upptäck Kreta

Praktisk information

I området
Avstånd till stranden ca 30 m (sandstrand)
I centrum
I utkanten av centrum
Avstånd till flygplats ca 29 km
Avstånd till busshållplats ca 500 m
Avstånd till uttagsautomat ca 150 m
Närmaste butiker ca 10 m
Närmaste kiosk ca 50 m
Närmaste restaurang ca 0 m
Flygresan
Flygresan

Du flyger till Heraklion eller Chania. Denna flygning tar ca 3 timmar och 30 minuter. Vid ankomst till flygplatsen möts du av Airtours reseledare eller lokala representant.

Transfer

Det är möjligt att boka transfer i bokningsstegen.

Transfertiderna är som följer:

Heraklion - ca 15 minuter

Ammoudara - ca 30 minuter

Agia Pelagia - ca 45 minuter

Fodele - ca 60 minuter

Kokkini Hani - ca 20 minuter

Gouves - ca 35 minuter

Gournes - ca 30 minuter

Analipsis - ca 45 minuter

Anissaras - ca 50 minuter

Hersonissos - ca 50 till 80 minuter

Koutouloufari - ca 50 till 80 minuter

Piskopiano - ca 50 till 80 minuter

Stalis - ca 60 till 90 minuter

Malia - ca 60 till 90 minuter

Sissi - ca 75 till 90 minuter

Agios Nikolaos - ca 120 minuter

Elounda - ca 120 minuter

Från Heraklion flygplats:

Bali 45-60 minuter, Panormos 60-90 minuter, Rethymnon 90-120 minuter, Georgioupoulis 120-180 minuter

Från Chania flygplats:

Chania stad - ca 30 minuter

Platanias - ca 45 minuter

Agia Marina- ca 40 minuter

Kato Stalos – ca 40 minuter

Georgioupolis - ca 75 minuter

Rethymno stad - ca 1h, 50 minuter

Rethymno kusten - ca 2 timmar

*Alla transfertider beror på antalet hotell som bussen stannar till vid. Detta varierar per transfer.

Den privata transfern

Det är möjligt att boka en privat transfer mot en extra kostnad. Du kan ange detta under bokningsprocessen i steg 2. På flygplatsen kan du anmäla dig till vår reseledare med din voucher och de kommer att hänvisa dig till din taxi. För transfer tillbaka till flygplatsen kommer vår reseledare att informera dig i god tid om upphämtningstiden vid ditt boende.

Information om Grekland

Huvudstad:
Huvudstad är Aten.

Tidsskillnad:
Grekland är 1 timme före Sverige.

Språk:
Det officiella språket är grekiska. Men du klarar dig på engelska (och delvis på tyska).

Valuta:
Den officiella valutan är euro.

Dricks:
Det är normalt att ge 10 % av totalbeloppet i dricks på barer och restauranger i Grekland.

Elektricitet:
220 Volt.

Vatten:
Det rekommenderas att inte dricka vattnet från kranen.

Mat:
Typiska grekiska maträtter är bland annat Souvlaki, Tzatziki och Mousaka.

Mobiltelefon:
En svensk mobil fungerar normalt sett även i Grekland. Kontrollera det för säkerhetsskull med din mobiloperatör och var försiktigt med internetavgifter.

Resedokument:
När du åker till Grekland måste du ha ett giltigt pass.

Hyra scooter:
Att hyra scooter i Grekland är ett bra sätt att komma runt på och det krävs att du har körkort. Att hyra scooter är på eget ansvar, och kom ihåg hjälm.

OBS:

Turistskatt utkrävs i Grekland. Skatten är baserad på hotellets officiella klassificering och vistelsens längd. Observera att Airtours klassificering kan skilja sig från hotellets officiella.

Skatten betalas direkt till boendet vid ankomsten. Följande priser gäller per inkvartering/natt:

Hotell / lägenheter klass 1 - 2: 0,50 €

Hotell / lägenheter klass 3: 1,5 €

Hotell / lägenheter klass 4: 3 €

Hotell / lägenheter klass 5: 4 €

Se mer om Grekland

Antal rum och fördelning

Välj antal rum och fördela personer i rummen. Om du reser med barn eller bebis, vänligen ange födelsedatum för att kunna se tillgänglighet och priser.
Välj avreseort
Välj rumstyp

Vill du boka för säsongen 2025?

Fyll i din e-postadress så får du ett meddelande när detta boende är möjligt att boka inför den kommande sommarsäsongen.

Fel

Ett problem har uppstått

Vi ber om ursäkt...

Det verkar som att det uppstod ett tekniskt problem. Vi ber om ditt tålamod medan vi löser problemet. Under tiden kan du lägga till boendet i dina favoriter och återkomma lite senare!

Val av olika flygplatser

Du har valt ett flyg som avgår från {DEPARTURE_AIRPORT} och återvänder till {ARRIVAL_AIRPORT}.